فکر سبز

آموزش موفقیت و قانون جذب و رشد فردی

فکر سبز

آموزش موفقیت و قانون جذب و رشد فردی

  • ۰
  • ۰

آموزش جذب جنس مخالف

اصولاً، بهتر است این را به عنوان جذب شخصیتی تلقی کنید نه جذب جنسی. زیرا جذب جنسی و تلاش برای جذب یک شخص فقط به دلیل جنسیتش، احتمالاً به روابط ناپایدار و طولانی مدت نخواهد منجر شد.

اما در رابطه با جذب شخصیتی، چند نکته می‌تواند به شما کمک کند:

1- خود آگاهی: برای جذب یک شخص، ابتدا باید خودتان را بشناسید و بدانید چه کسی هستید و چه خصوصیاتی دارید. همچنین باید بدانید که چه نوع شخصیتی می‌تواند با شما سازگاری داشته باشد.

2- ارتباط برقرار کنید: شما باید بتوانید با شخصی که می‌خواهید جذب کنید، ارتباط برقرار کنید. برای این کار، باید به شیوه‌های مختلفی مانند مکالمه، ارسال پیام، ارسال ایمیل و ... استفاده کنید.

3- برقراری ارتباط مثبت: در هنگام برقراری ارتباط با شخص دیگر، سعی کنید که یک فضای مثبت برای آن فرد ایجاد کنید و همچنین در برقراری ارتباط با او، صریح و صادق باشید.

4- بروز خصوصیات مثبت: سعی کنید خصوصیات مثبت خود را به نمایش بگذارید، از جمله دوست داشتنی بودن، خوش برخورد، صادق بودن، با احترام برخورد کردن و ... .

5- تلاش: نیاز است تلاش زیادی را برای جذب شخصی که می‌خواهید انجام دهید و همچنین تلاش کنید که به شخصیت خودتان و شخصیت فرد مورد نظرتان، بپردازید و تا حد امکان با او همراه باشید.

6- توجه به نیازهای او: برای جذب شخص دیگر، باید به نیازها و خواسته‌های او توجه کنید. برای این کار، باید با او صحبت کرده و با او در مورد علاقه‌ها و مسایل مهم صحبت کنید.

7- احترام به مرزها و مراحل: باید به مرزها و مراحل رابطه توجه کنید و در این مراحل با احترام و توجه به نظرات و حقوق هر دو طرف رفتار کنید. در مراحل اولیه رابطه، بهتر است به شخصیت و نیازهای شخص مورد نظر خود توجه کنید و برای جذب آن شخص، در این مرحله از طریق دوستی و ارتباط محکم با او شروع کنید.

8- ظاهر خود را بهبود دهید: ظاهر جذابیت شما را بیشتر می‌کند و می‌تواند برای جذب شخص دیگر مفید باشد. برای این کار، می‌توانید به بهبود ظاهر خود از طریق سلامت و تناسب اندام، لباس‌های جذاب، مراقبت از پوست و مو و ... اقدام کنید.

9- زمان برای رشد و تغییر بگذارید: بهتر است برای رشد و تغییرات خود و رسیدن به شخصیتی مطلوب، زمان بگذارید و در این میان به تعامل با دیگران توجه کنید. با تلاش برای بهبود شخصیت، شما می‌توانید شخصیتی جذابتری داشته باشید که برای جذب شخصیتی مورد نظر، مفید باشد.

10- از فرصت‌هایی که زندگی برای شما فراهم می‌کند، استفاده کنید: زندگی به شما فرصت‌هایی برای تعامل با دیگران و جذب شخصیتی مورد نظر می‌دهد. برای این کار، باید از فرصت‌هایی که زندگی برای شما فراهم 

می‌کند، مثل شرکت در فعالیت‌های اجتماعی، دیدار با دوستان مشترک، شرکت در کلاس‌ها و آموزش‌های مختلف، شرکت در جمع‌های مذهبی، ورزش و ... استفاده کنید.

11- از شیوه صحیح ارتباط استفاده کنید: برای ارتباط با شخصی که می‌خواهید جذبش کنید، باید از شیوه صحیح استفاده کنید. از اصول ارتباط موثر مثل گوش دادن، ابراز احساسات، تعامل با خود و دیگران، و نشان دادن احترام به دیگران استفاده کنید.

12- ابراز علاقه به شخص مورد نظر: در صورتی که شما علاقه‌ای به شخص مورد نظر خود دارید، بهتر است این علاقه را با او به اشتراک بگذارید و اینکه چرا او را جذاب می‌دانید، بیان کنید. این ابراز علاقه می‌تواند شروعی برای رابطه باشد و احتمال جذب شخص مورد نظر را بیشتر کند.

به طور کلی، برای جذب شخص مورد نظر، باید به توانایی‌ها، شخصیت، نیازها و خواسته‌های او توجه کنید و با احترام به مرزها و مراحل رابطه، برای رسیدن به شخصیتی جذاب و تعامل مؤثر با دیگران، تلاش کنید.

پیشنهاد می کنم در خصوص مدیتیشن این مقاله را حتما بخونید

  • ۰۲/۰۱/۲۹
  • محمدسالار کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی