فکر سبز

آموزش موفقیت و قانون جذب و رشد فردی

فکر سبز

آموزش موفقیت و قانون جذب و رشد فردی

  • ۰
  • ۰

یکی از اختراعات مهم بشر کاغذ وقلم است
نوشتن تاثیر فراوانی بر زندگی دارد.

عملکرد ذهن

زمانی انسان می نویسد،انسان از آشفتگی رها می شود،ذهن با نوشتن متمرکز می شود.افکار در ذهن انسان طبقه بندی می شود.با نوشتن عملکرد ذهن بالاتر می رود.

تاثیر نوشتن در رسیدن به اهداف

روانشناسان حوزه بهبود شخصیت فردی اعتقاد دارند،رسیدن به اهداف با نوشتن سریعتر انجام می شود.چون با نوشتن ابتدا انسان اهدافش را تجسم می کند،سپس راه های رسیدن به آن را در ذهن تجسم می کند.

بیماری های روانی

روانشناسان به مراجعه این خود توصیه می کنند،دفتری را تهیه کنند وافکار خود را در آن بنویسند. به اعتقاد آن ها نوشتن دارویی برای درمان بیماری های روانشناختی است .انسان بانوشتن به مشکلات خود را متوجه می شود.

رمز موفقیت افراد موفق

هنری کلاو سر در کتاب بنویسید تا اتفاق بیفتد سرگذشت افراد موفق را نوشته است. همه افراد موفق در زندگی خود اهداف خود را نوشته اند. اگر می خواهید موفق شوید نوشتن را تمرین کنید

نوشتن اهداف چگونه است؟

سوال بسیاری از افراد این است. اهداف معمولا به دو دسته ۱.بلند مدت ۲.کوتاه مدت تقسیم بندی می شوند

۱.اهداف بلند مدت: معمولا نباید بیشتر از چهار سال باشند. و اهداف یک ساله .

اهداف چهار ساله: هدف های طولانی انتخاب می شوند،این اهداف به زمانی طولانی برای رسیدن به آن ها لازم است

اهداف یک ساله: معمولا افراد نوشتن آن را از سال نو آغاز می کنند.البته می شود هر زمان آن را نوشت ، اهداف یک ساله شامل بهبود شخصیتی، کاری، آموزشی و سلامت تقسیم بندی می شوند ،هر هدف در قسمت مخصوص به خود نوشته می شود

اهداف کوتاه مدت:یک ماهه وهفتگی تقسیم می شود اهداف یک ماهه در راستای هدف های یک ساله هستند ،کارهایی که برای رسیدن به اهداف یک ساله اند. اهداف هفتگی هم کارهایی که درآن هفته باید انجام شوند.

بهبود سلامت روانی

نوشتن غم،خشم،احساسات بد باعث می شود انسان به آرامش دست پیدا کند. در هر زمان با نوشتن احساس بهتری خواهید داشت .

نوشتن جملات تاکیدی:
افراد موفق همیشه در محل کار خود جملات نوشته اند.در اتاق خواب افراد موفق جملات انگیزه بخش وجود دارد.ناپلئون هیل در محل کار خود جمله من هر روز نسبت به روز قبل موفق تر خواهد شد را به دیوار اتاقش نصب کرده بود.

  • ۹۹/۰۱/۱۱
  • محمدسالار کریمی

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی